9:30 - 18:00

+31850130600

Wereldwijd

Verzending

Kan ik de leveringsdatum opnieuw plannen?

Neem alstublieft contact op met onze klantenservice om de leveringsdatum opnieuw te plannen.

Wanneer de bestelling al verzonden is, kunnen we niet garanderen of het mogelijk is om de leveringsdatum te wijzigen. Onze klantenservice kan echter meer informatie verstrekken en u helpen bij het maken van eventuele noodzakelijke wijzigingen in de leveringsdatum, indien mogelijk.

(geen tags nog)

Tags

Werk met ons samen

Lees hoe u aan de slag kunt gaan, registreren en samenwerken met ons.

Betalingen

Ontdek informatie over betaalmethoden, belastingen, facturen, termijnbetalingen en meer.

Producten

Antwoorden op vragen over producten, certificering, verpakking, catalogi

Aankoopproces

Informatie over uw account, bestellingen, wijziging van gegevens, wachtwoordherstel en meer.

Verzendingen

Leer meer over de ondersteunde landen, pakketvolging, verzendmethoden en verzekeringen.

Retouren

Details over de voorwaarden voor retourneren, ontbrekende producten, restitutiebeleid, omruiling en meer.

Ga naar onze Engelse website voor ons actuele assortiment en voorraad. Klik hier.
Menu