Ik heb een defect product ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem binnen acht dagen na levering schriftelijk contact op met onze klantenservice (inclusief e-mail) om het defecte product te melden.

Graag ontvangen wij de artikelcode, productnaam, geconstateerde defecten en foto’s.

Wacht alstublieft op onze reactie voordat u het product terugstuurt.

(geen tags nog)

Tags

Werk met ons samen

Lees hoe u aan de slag kunt gaan, registreren en samenwerken met ons.

Betalingen

Ontdek informatie over betaalmethoden, belastingen, facturen, termijnbetalingen en meer.

Producten

Antwoorden op vragen over producten, certificering, verpakking, catalogi

Aankoopproces

Informatie over uw account, bestellingen, wijziging van gegevens, wachtwoordherstel en meer.

Verzendingen

Leer meer over de ondersteunde landen, pakketvolging, verzendmethoden en verzekeringen.

Retouren

Details over de voorwaarden voor retourneren, ontbrekende producten, restitutiebeleid, omruiling en meer.